An de an, românii se confruntă cu anumite probleme pe litoral, iar unii dintre ei chiar pierd sume importante de bani. Sunt persoane cu intenții rele care revin pe litoral cu gândul de a escroca oamenii.
O nouă metodă de acest fel a fost descoperită de o turistă aflată la Costinești. Tânăra a dezvăluit totul.
Milioane de turiști merg pe litoralul românesc anual, iar în această perioadă plajele sunt pline de oameni în fiecare zi. Astfel că timp de trei luni litoralul este locul perfect pentru înșelătorii, iar turiștii își pierd banii fără să sesizeze. O turistă s-a prins de schemă și a dat în vileag tot.
O nouă metodă de înșelătorie le dă bătăi de cap turiștilor aflați pe litoralul românesc
O tânără a povestit experiența dezamăgitoare care i-a dat bătăi de cap. Ea a povestit cum a plătit mai mult decât trebuie pentru șezlongurile de pe plajă. Oana a transmis că a cerut două șezlonguri, însă a plătit cât pentru trei. Cum a cerut explicații, comercianții au venit cu argumente, însă turista nu le-a considerat deloc plauzibile.
Fata a primit explicația din partea comercianților, însă a rămas profund dezamăgită. Aceștia i-au zis că a plătit trei șezlonguri în loc de două, deoarece nu pot fi taxate măsuța și umbrela. Oana a scos din buzunar suma de 180 de lei pentru trei șezlonguri, deși a folosit numai două. Această experiență neplăcută i-a lăsat un gust amar și spune că nu va mai reveni pe litoralul românesc.
„Fiți atenți! Am cerut două șezlonguri, dar mi s-au luat bani pentru trei șezlonguri, pentru că nu au putut taxa măsuța și umbrela.
Dacă eu stau pe două șezlonguri, de ce să-mi taxezi trei? Că nu ai cum să-mi taxezi masa și umbrela? Peste cinci ani, pe litoralul românesc mai vin doar bogații”, a spus Oana, pe TikTok.
Aurelian Temișan, părere despre litoralul românesc
Vacanțele planificate pe litoralul românesc pot fi adevărate aventuri. Prețurile s-au mărit considerabil, iar condițiile oferite nu sunt cele mai bune, de multe ori. Aurelian Temișan a căzut și el pradă serviciilor de slabă calitate de pe litoral. Artistul este profund dezamăgit de serviciile de la mare, spunând că doar la capitolul cazări stăm bine.
„Sunt supărat pe puținul care se oferă de către români, pentru români, în primul rând. Adică am ajuns la o performanță foarte mare cu cazările, care mai de care la mare își construiește un hotel, îi dă o tentă personală, se fac tot felul de pensiuni. Deci, la cazări stăm bine, la servicii din afara hotelului, pensiunilor, și așa mai departe, avem o mare problemă(…) Nu cred că am învățat mare lucru”, a mărturisit Aurelian Temișan.
sursa:https://www.bzi.ro/o-noua-metoda-de-inselatorie-le-da-batai-de-cap-turistilor-aflati-pe-litoralul-romanesc-mare-atentie-4769113?utm_source=CULTURAL.BZI&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post&fbclid=IwAR2hqsil6gieXWFYxnVaIO3bbWQHMNJN8PZynFiQtuFI3MBExPfwOHWr5bs