Experiență şocantă pentru o femeie din Marea Britanie. Ea fost interogată şi mustrată de angajaţii unui renumit magazin. Aceştia i-au căutat în bagaje pentru a se asigura că nu a furat nimic. Surprinsă de cele întâmplate, femeia a făcut o postare pe Facebook în care a povestit tot şi i-a întrebat pe internauţi dacă au mai păţit şi ei asta.
A fost interogată şi mustrata de angajaţii unui renumit magazin
Ana Palmer, o femeie din Mare Britanie a avut parte de un adevărat şoc atunci când a mers la cumpărături într-un magazin celebru. Aceasta a fost oprită de un angajat şi băgată într-o cameră pentru o discuţie serioasă. Femeia s-a speriat şi a făcut întreaga întâmplare publică.
Conflictul dintre Ana Palmer şi magazinul Lidl a început încă din perioada sărbătorilor de iarnă, când aceasta a fost oprită în supermarket de către un angajat care i-a căutat în bagaje pentru a se asigura că nu a furat nimic. Surprinsă de cele întâmplate, femeia a făcut o postare pe Facebook în care a povestit tot şi i-a întrebat pe internauţi dacă au mai păţit şi ei asta.
În postarea iniţială din 22 decembrie, Ana a scris:
„Pungile mele de cumpărături au fost căutate în Lidl în această seară. NICIODATĂ în toată viaţa mea nu am furat nimic! Am avut o mamă minunată care m-a învăţat un lucru foarte frumos în viaţa « Dacă nu-ţi permiţi, economiseşte pentru asta, dar dacă vrei acel lucru cu adevărat, pe moment, atunci, cere-l, dar nu fură niciodată.»
Nu m-am simţit insultată de faptul că bagajele noastre au fost căutate, ci doar un pic incomod. Consilierul în vânzări mi-a spus că trebuie să facă asta pentru că au avut o mulţime de cazuri de furt în ultima vreme”, a scris femeia.
Potrivit PlymouthLive, postarea tinerei a căpătat atenţie în mediul online şi a ajuns şi la angajaţii magazinului cu pricina. Aşa că într-o altă zi, Ana a avut parte de o surpriză de porportii. În timp ce se afla la cumpărături a fost abordată de un angajat al magazinului, care a chemat-o să poarte o discuţie.
„În timp ce făceam cumpărături, cineva s-a apropiat de mine din senin, nu s-a prezentat şi mi-a spus «Bună, mă poţi urmări într-una din încăperile din spate, ca să pot vorbi cu tine?». Imediat am intrat în panică, nu ştiu de ce. Am simţit că trebuie să-l urmez, dar mai târziu, am regretat-o. Ştiu că aş fi putut spune nu.
N-a dus în camera din spate şi, în timp ce mergeam, aveam o aplicaţie de înregistrare pe telefon şi m-am gândit că e o modalitate de a mă proteja şi de a mă apăra dacă se întâmplă ceva, am pornit înregistrarea.”, a declarat Ana Palmer potrivit examinerlive.co.
Femeia a povestit că angajatul magazinului a mustrat-o pentru postarea de pe Facebook pe care o făcuse, i-a pus mai multe întrebări şi a sfătuit-o să nu mai procedeze aşa. Experienţa şi modul de abordare au speriat-o pe femeia.
„M-am simţit absolut îngrozitor. Am condus acasă, tremurând.”, a mai spus aceasta.
După ce întreaga poveste a fost făcută publică reprezentaţii magazinului şi-au cerut scuze şi au promis că vor investiga toate cele întâmplate şi vor lua măsuri.
Linie de adidaşi marca Lidl, achiziţionaţi cu circa 13 euro
Lanţul german de supermarketuri Lidl a lansat prima sa linie de încălţăminte, în culorile sale tradiţionale, roşu, galben şi albastru, iar produsele au dispărut rapid de pe rafturile magazinelor din Europa. Acţiunea de marketing s-a transformat într-un adevărat fenomen pe internet.
Linia conţine pantofi sport de 13 euro, papuci între 4 şi 5 euro, şosete la 3 euro, plus tricouri cu logo-ul companiei, potrivit observatorulph.ro.
Din cauză că produsele sunt ediţie limitată, acestea au ajuns să fie revândute la preţuri foarte mari. Pantofii sport de la Lidl se vând între 100 şi 2.000 de euro în Europa, potrivit cotidianului italian La Repubblica. În Finlanda, o pereche a ajuns la 6.000 de euro, în vreme ce în România, deşi costă 50 de lei la magazin, pe OLX se găsesc între 200 şi 370 de lei.
Colecţia Lidl a ajuns luni în magazinele din Roma ale companiei. Preţurile sunt mici, dar din cauză că produsele sunt ediţie limitată, acestea au ajuns să se vândă rapid şi au apărut mult mai scump pe site-uri că Ebay.
Mai mult, produsele au devenit simboluri de fashion, iar cei care se fotografiază cu acestea şi postează pe reţelele de socializare spun în mod ironic că sunt “bogaţi‟.
sursa:https://www.bzi.ro/o-clienta-a-fost-interogata-si-mustrata-de-angajatii-unui-renumit-magazin-ce-a-facut-femeia-4119404?utm_source=RADIOBZI&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post&fbclid=IwAR3oHWrz_mEtE6MTIjJm0kgxsWK5aL8v9FNwXYylUZG9TYlvO99RZy1jRww