Mario Iorgulescu, acuzat de omor, poate fi arestat preventiv pentru 30 de zile, începând cu data încarcerării.
Decizia a fost luată, vineri, de Tribunalul București.
Curtea de Apel a anulat un mandat de arestare în lipsă
Pe 7 martie, Curtea de Apel Bucureşti a anulat un mandat de arestare în lipsă emis de Tribunalul Bucureşti pe numele lui Mario Iorgulescu, în dosarul în care acesta este acuzat de omor.
Pe 5 martie, Tribunalul Bucureşti admitea propunerea procurorilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu (preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal), acesta fiind internat la acea dată într-o clinică din Italia. La puţin timp, Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire internaţională de către Poliţia Română.
Avocaţii lui Mario Iorgulescu au contestat decizia şi au avut câştig de cauză la Curtea de Apel Bucureşti, instanţă care a anulat decizia tribunalului şi a dispus ca cererea procurorilor să se rejudece.
Mario Iorgulescu a produs un grav accident în 2019
În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi după ce a consumat cocaină.
Procurorii au susținut că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.
Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.
Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.
Sursa: Stirileprotv.ro , protv.ro