Consiliul Național al Audiovizualului a votat mai multe propuneri de modificare a Codului de reglementare a conținutului audiovizual, una dintre schimbări presupunând că va fi interzisă apariția minorilor în reclamele pentru produse alimentare, scrie News.ro
”Cele două mari modificări importante sunt următoarele: propunerea pe care am susținut-o extrem de puternic, și anume interzicerea apariției minorilor în reclamele la produsele alimentare, propunere care a fost adoptată, și două articole care clarifică statutul reclamelor la suplimentele alimentare, care sunt prezentate publicului ca posibile produse de tipul medicamentelor, care vindecă boli incurabile, de altfel. Prin modificare, reclamele la suplimentele alimentare nu vor mai putea induce în eroare publicul și nu vor mai putea fi prezentate ca având efecte de tipul medicamentelor”, a explicat pentru sursa citată Valentin-Alexandru Jucan, membru CNA.
Codul de reglementare în audiovizual, cu modificările propuse și prezentate de membrii CNA, va fi publicat pe site-ul Consiliului, după care va intra în dezbatere publică, timp de 30 de zile. Apoi, noile propuneri vor fi analizate, se va da votul final, iar noul Cod va intra în vigoare odată cu publicarea sa în Monitorul Oficial.
sursa: activenews.ro