Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi Televiziunea Română vor derula, în parteneriat, campania de informare a populaţiei privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la televiziunea digitală terestră, a anunţat astăzi Laura Georgescu, preşedintele CNA, citată de Mediafax.ro. Anunţul a fost făcut de Laura Georgescu în cadrul evenimentului International Digital Forum, organizat în Capitală de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD). „A venit ziua în care CNA anunţă oficial că astăzi demarează campania de informare şi mediatizare a strategiei de trecere de la televiziunea analogică terestră la televiziunea digitală terestră. Am apăsat butonul On Air”, a spus Laura Georgescu.
Ea a precizat că acest anunţ vine ca urmare a unei serii de întâlniri, „fructificate în trei documente”, respectiv un parteneriat oficial semnat în această dimineaţă între CNA, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) şi Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale. „Un al doilea parteneriat este cu televiziunea publică, care ne va fi principalul partener în difuzarea spoturilor de televiziune (de promovare a tranziţiei la TV digitală terestră, n.r.)”, a spus Laura Georgescu, care a adăugat că mâine urmează să semneze şi un parteneriat cu radioul public. sursa: gds.ro