Acasă Stiri Panica in familia Clejanilor!

Panica in familia Clejanilor!

1343

Panica in familia Clejanilor! Cum a reusit Margherita sa-si sperie parintii dupa ce a stat in sanii goi la plaja! Clejanii s-au urcat in masina si au venit val-vartej la mare ca sa-si caute copiii! “Am dat de belele!”

RECLAMĂ
Weekend fierbinte la propriu si la figurat in familia Vioricai si a lui Ionita de la Clejani, care au avut parte de griji, spaima cumplita si emotii puternice cauzate de cei doi copii ai lor.

Plecati pe litoral inca de joi, Margherita si Fulgy si-au facut de cap la mare in lipsa parintilor lor. Viorica si Ionita de la Clejani erau retinuti cu treburi in Capitala si nu i-au insotit, urmand sa ajunga abia in weekend.In schimb, copiii anuntasera deja ca din acest an vor sa rupa cordonul ombilical si sa plece in vacante si sejururi fara parintii lor, iar Clejanii s-au vazut nevoiti sa cedeze. Toate au fost bune si frumoase pana sambata, la pranz, cand, cautati telefonic de prieteni, rude si parintii lor, Margherita si Fulgy au devenit brusc de negasit. Cu asa o frumusete de fata la usa si un fiu caruia ii place distractia, Viorica si Ionita de la Clejani au innebunit de griji.La inceput, parintii si-au spus ca tinerii probabil se odihnesc dupa o noapte de pomina petrecuta in cluburile din Mamaia, insa, dupa ce au vazut ca nu reusesc sa ia legatura cu ei sub niciun chip s-au urcat in masina si au plecat dupa copii.“Nu au raspuns la telefon si am plecat dupa ei”, ne-a spus Ionita de la Clejani.Cateva ore mai tarziu, Vioricai si lui Ionita de la Clejani le-a venit inima la loc. Ei si-au gasit fiul si fiica la hotelul unde stiau ca acestia s-au cazat, Marga si Fulgi fiind teferi si nevatamati in timp ce ei se dadeau de ceasul mortii.

“Am dat de belele. Am dormit dusi. Ne-am trezit spre seara cand am vazut ca aveam zeci de telefoane pierdute. Cu o zi inainte am stat la soare foarte mult si am facut insolatie. Am facut plaja fara palarie si fara lotiune de protectie. M-am dat doar cu ulei de masline ca sa ma bronzez rapid si am stat foarte mult expusa. M-am ars rau, dar rau de tot! De la insolatie m-a luat capul, cu niste dureri cumplite care nu m-au lasat nici peste noapte. Si, asta a fost! Ce sa fac…e de la insolatie”, isi toarna Marga cenusa in cap.

sursa: wowbiz.ro

RECLAMĂ
Articolul precedentBeyonce de Romania, de urgenta la spital
Articolul următorMădălina Pamfile revine pe piață: “Eu și Alin vom divorța la notar!”